По-русски
чилер Clint

чилери, фанкойли, руфтопи,
компресорно-конденсаторні блоки
Відділ продажу: +38 (097) 610-15-15
e-mail:   clint@chiller.com.ua

Ціни і наявність - за запитом.


ТОВ "СКС"
03115, Україна, м. Київ,
бульвар Вернадського 5/19, оф. 18.
(метро Святошин або Житомирська,
біля пам'ятника Вернадському)
Схема проїзду

Доставка по всій Україні.


Енергоефективні чилери Clint серії Turboline на базі відцентрового турбокомпресора ТТ300 Turbocor компанії Danfoss з магнітними підшипниками.


На сьогоднішній день потенціалом для підвищення енергоефективності є створення устаткування, здатного гнучко і точно змінювати параметри при постійно мінливих умовах роботи. Численні дослідженнями показали, що протягом сезону значення величини навантаження на систему значно змінюються і час роботи на повну потужність становить усього кілька відсотків від загального часу напрацювання. В основному холодильні агрегати працюють на завантаженнях від 80 до 50% від максимальної продуктивності. Ось чому все більший інтерес викликає обладнання, яке може економічно працювати при часткових завантаженнях.

Чилер Clint Turboline з повітряним охолодженням конденсатора Серія моноблочних чилерів Turboline з повітряним охолодженням конденсатора.

Серія Turboline моноблочних чилерів CHA/TT/Y з повітряним охолодженням конденсатора на фреоні R134a холодопродуктивністю від 248 до 1085 кВт складається з 13 типорозмірів і має у своєму складі від одного до чотирьох компресорів. Один холодильний контур в агрегатах від 248 до 929 кВт і два холодильних контура в агрегатах від 509 до 1085 кВт. Для збільшення енергоефективності в чилерах Turboline застосовуються кожухотрубні випарники затопленого типу з електронними ТРВ.

Завдяки застосуванню безмасляних компресорів, чилери Turboline мають значно вищі показники у порівнянні з аналогічними чилерами на гвинтових компресорах, не кажучи вже про чилери з конденсаторами Microchannell.

Завдяки магнітній технології підвісу турбіни компресора чилери серії Turboline мають найкращий показник звукового тиску і вібрації. Плавне керування вентиляторами здійснюється по тиску конденсації і дозволяє експлуатацію до -20°C зовнішньої температури, що також знижує загальний рівень шуму.

Агрегати опціонально можуть комплектуватися гідромодулями, до складу яких можуть входити один або два насоси з манометрами на вході і виході, розширювальні баки, перетворювачи тиск на вході і виході випарника для моніторингу витрати холодоносія.

Можливі версії CHA/TTY зі стандартними конденсаторами і версії Microchannell моделі CHA/TTY/MC з алюмінієвими теплообмінниками, які дають ряд переваг у порівнянні з традиційними мідно-алюмінієвими конденсаторами: збільшення ефективності, зниження ваги, втрат потоку повітря і потужності двигунів вентиляторів, кількості заправленого фреону.

Чилер Clint Turboline з водяним охолодженням конденсатора Серія чилерів Turboline з водяним охолодженням конденсатора.

Серія чилерів Turboline з водяним охолодженням конденсатора на фреоні R134a холодопродуктивністю 333-3700 кВт має у своєму складі дві версії.

Версія чилерів Clint CWW/TTY продуктивністю 333-3696 кВт призначені для роботи з мокрими градирнями і складається з 17 моделей.

Версія чилерів Clint CWW/TTY/DR продуктивністю 280-1546 кВт призначена для роботи з сухими охолоджувачами і складається з дев'яти моделей. Агрегати мають від одного до шести компресорів, що працюють у тандемі.

У всіх чилерах серії Turboline передбачені спеціальні рішення для охолодження двигунів компресорів. Завдяки компресорів Turbocor, випарника затопленого типу, електронним ТРВ в серії CWW отримані високі показники коефіцієнта енергоефективності EER = 5,37-5,86.

Компресори Turbocor.

Завдяки компресорам Turbocor фірми Danfoss чилери Clint Turboline мають видатні показники енергоефективності при часткових завантаженнях компресорів і оптимально підходять для систем із змінними тепловими навантаженнями.

Технологія «відсутності масла» (Oil Free). Традиційно в гвинтових компресорах масло використовується для змащування підшипників і ущільнення в гвинтовий парі. Незважаючи на зусилля конструкторів щодо поліпшення відділення масла від фреону, мала частина масла все ж несеться у вигляді туману в холодильну систему. Масло, змішане з холодоагентом, циркулює в холодильному контурі, осідає на внутрішніх стінках теплообмінників конденсатора і випаровувача. При цьому знижується теплопередача і холодопродуктивність.

Компресор Turbocor У компресорах Turbocor вал з турбінами утримується в підвішеному стані магнітним полем електромагнітів і обертається зі швидкістю до 48 тис. хв-1. Положення валу контролюється датчиками, і контролер шляхом зміни інтенсивності магнітного поля коректує положення валу. При зупинці компресора вал плавно опускається і утримується в нерухомому стані опорами з композитного складу. У разі ж аварійного відключення електроживлення магнітне поле підтримується за рахунок вбудованих електролітичних конденсаторів на час, необхідний для плавного опускання вала на опори.

Через повну відсутність механічного тертя значно збільшується термін служби компресора, а через відсутність масла в системі охолодження агрегату збільшується на 10% в порівнянні з традиційними чилерами на гвинтових компресорах. Для компресорів Turbocor не потрібно досить дорогої масляної системи (нагрівач і охолоджувач масла, сепаратор, масляний насос і т.д.).

При включенні компресора в підшипниках створюється магнітне поле, вал піднімається з опор і починає повільно обертатися, тому пусковий струм надзвичайно низький - менше 2 A замість 300-500 А для традиційних гвинтових компресорів. Для приводу турбіни застосовується безщітковий електродвигун постійного струму.

За рахунок застосування інверторної технології регулювання продуктивністю компресора здійснюється плавною зміною швидкості обертання ротора двигуна у відповідності зі значенням навантаження та/або температури конденсації.

При цьому споживана потужність двигуна компресора значно знижується зі зниженням навантаження. Енергоефективність при частковому навантаженні більше ніж на 30% вище в порівнянні з традиційним гвинтовим компресором (див. нижче мал. 1)

Порівняння витрат на електроенергію для чилерів Turboline і традиційного гвинтового компресора.

Вартість чилерів серії Turboline трохи вище вартості аналогів на гвинтових компресорах. Проте різниця початкових витрат окупається за рахунок зниження експлуатаційних витрат (вартість споживаної електроенергії, витрати на обслуговування), які в цілому нижче, ніж у аналогів на гвинтових компресорах.

Нижче наводимо таблицю порівняння витрат на електроенергію для чилерів Clint при навантаженнях по «ЄВРОВЕНТ» і загальної річної напрацюванні 6000 ч. Умови: чилери з водяним охолодженням конденсатора, температура води випарника 12/ 7°C, конденсатор - 30/35°C.

EER - коефіцієнт енергоефективності (Energy Efficiency Ratio), дорівнює відношенню холодопродуктивності до повної споживаної потужності при розрахункових умовах роботи. Це показник, прив'язаний до певних умов, тобто це моментальний показник.

ESEER - європейський сезонний коефіцієнт енергоефективності (European Season Energy Efficiency Ratio), що визначається згідно з директивами Євросоюзу.

МодельЧилер серії TurbolineЧилер на гвинтових компресорахНапрацювання, години на рік«ЄВРОВЕНТ», години на рік (для ESEER)
CWW/TTY4502-1CWW/Y 4202-B
 Величина ESEER8,84Величина ESEER6,29
ЗавантаженняХолодо­продуктивність, кВтEERкВтХолодо­продуктивність, кВтEERкВт 
100%999,005,64318831049,005,0037764,0180(3)
75%749,257,28203780786,755,75270915,7198033%
50%499,509,59128130524,506,05213267,8246041%
25%249,7510,1533956262,257,6547307,8138023%
 Електроспоживання в рік, кВт397749Електроспоживання на рік, кВт569255,3 
 Електроспоживання на рік, €39775Електроспоживання на рік, €56925 

З таблиці видно, що різниця у вартості електроспоживання складає 17150 €/рік. Природно, левову частку річних експлуатаційних витрат складають видатки на електроспоживання. Як результат можна констатувати, що за рахунок застосування передових технологій та енергоефективності окупність початкових затрат агрегатів Turboline в порівнянні з традиційними становить приблизно чотири роки.

Залежність енергоефективності компресорів Turbocor і гвинтових компресорів в чилерах з повітряним охолодженням конденсатора

Мал. 1. Залежність енергоефективності компресорів Turbocor і гвинтових компресорів в чилерах з повітряним охолодженням конденсатора.

Залежності коефіцієнта енергоефективності від холодопродуктивності

Мал. 2. Залежності коефіцієнта енергоефективності від холодопродуктивності.

Шумові характеристики чилерів Turboline стандартної версії і версії Microchannell в порівнянні з гвинтовими компресорами

Мал. 3. Шумові характеристики чилерів Turboline стандартної версії і версії Microchannell в порівнянні з гвинтовими компресорами.

Контролер Turbosoft.

Контролер Turbosoft Контролер Turbosoft фірми Danfoss, спеціально розроблений для контролю і регулювання агрегатів з компресорами Turbocor, здійснює в реальному масштабі часу контроль змінних параметрів системи при різних режимах роботи та визначає найкращі режими роботи компресорів для отримання максимальної енергоефективності. На графічному дисплеї відображаються безперервний моніторинг витрат води, а також:

- Параметри холодильної системи: перегрів, переохолодження, тиск, положення електронного клапана ТРВ, швидкість обертання і положення вала турбіни, рівень фреону в випарнику, робочий тиск і температура холодильного агрегату, також в контролері є інтерфейсна плата RS-485 і передбачена можливість телекомунікаційного моніторингу GSM , GPRS і TCP-IP (за окремим договором фахівці заводу будуть здійснювати віддалений моніторинг змонтованого обладнання);

- Параметри компресорів Turbocor: положення вала турбіни, швидкість обертання, споживані струми і потужність, температури інверторної системи, статора, перетворювача змінного струму, рівень холодоагента у випарнику, а також запис і відображення (дати, часу аварій).

Список деяких об'єктів, на яких встановлено обладнання серії Turboline:

  • CHA/TTY/MC 3302-1 NS (Cantina Dei Colli Romagnoli - винний завод в місті Імола, Італія);
  • CHA/MC/TTY 2202-1 (APB Center - торгівельний центр, Гонконг);
  • CHA/TTY/MC 1301-1 (головний офіс поліції, Гонконг);
  • CWW/TTY 4502-1 NS (відділення поліції аеропорту Гонконгу);
  • CHA/MC/TTY 4002-2 PD/NS (торговий центр Marconi 2 в місті Косенза, Італія);
  • CWW/TTY/DR 3202-1 (складські приміщення аеропорту Gardermoen в місті Осло, Норвегія);
  • CHA/ TT/Y 1401-1 HRT-P/PU (Kuehne & Nagel, транспортна компанія, Люксембург).


© 2024 ТОВ "СКС" (Київ, Україна)